CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.254.424.051.89
Średnio4.584.704.312.10
Najdrożej4.794.954.592.71
Hyundai Santa Fe - SUV prawie premium

Komentarze (66)

Napisz komentarz
No photo
No photo ~taka prawda Użytkownik anonimowy
~taka prawda :
No photo ~taka prawda Użytkownik anonimowy
Santa FE I generacji - 2,0 diesel 4x4 - od zakupu do sprzedazy 200 tys, nic powtarzam nic sie nie zepsulo. Jedynie filtry , tarcze klocki kola.
Santa FE II generacj - 2,2 diesel 155 koni, 4x4. od zakupu do sprzedazy 380 tys. oprocz dwumasy nic kompletnie sie nie zepsulo.Reszta jak wyzej, Tego Hyundaja sprzedalem sasiadowi, teraz ma 540 przebiegu i smiga dalej. TEN motor 2,2 jest pancerny .
Santa FE III generacji - 2,2 diesel 197 koni , 4x4 , wersja Grand. Poki co maly przebieg - poziom zadowolenia REWELACJA.
Wszystkie auta mialem/mam od nowosci, zawsze serwis co 15 tys. Dziekuje za wszystkie niemieckie TDI , czeskie skody i tym podobne.
A teraz mozecie juz dalej szczekac na te "okropne" korenczyki.
ps. Moj kolega jezdzi Sorneto, jezdzil I generacja teraz ma najnowsza III. NA chwile zwariowal i kupil niemca, na chwile.
1 cze 15:29 | ocena: 80%
Liczba głosów:35
80%
20%
| odpowiedzi: 4
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~usa Użytkownik anonimowy
~usa :
No photo ~usa Użytkownik anonimowy
Santa FE w USA 100 tys lub 10 lat gwarsncji,wykonczenie w unlimited skora i drewnopodobne z polki premium,silnik tylko benzynowy o pojemnosci 3.3 litra i 290 koni!!!,piekny SUV w dobrej cenie,niewiem dlaczego w Europie montuja w nim silniki od kosiarek ogrodowych?
3 cze 17:58 | ocena: 100%
Liczba głosów:8
100%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Motofun Użytkownik anonimowy
~Motofun :
No photo ~Motofun Użytkownik anonimowy
Przedłuż trwałość silnika, skrzyni, dyferencjałów zadbaj o to co Ci jeszcze dobrze służy. Zmniejszając tarcie o 88% w silniku, turbinie, skrzyni biegów, dyferencjale w odniesieniu do samego tylko oleju wydłużamy 2 - 4 x ich trwałość i osiągamy przyrost 7 - 9% mocy, 6,5 - 8% momentu obrotowego (średn. wynik hamowni)! Tarcie „pożera” moc, generuje ciepło i niszczy podzespoły. Dzięki technologii s x 6 0 0 0. p l która generuje powłoczkę o najniższym współczynniku tarcia ciał stałych osiągnięto 8 - 12% niższe zużycie paliwa. W zimie do rozruchu potrzeba 20% mniej prądu. Silnik zdecydowanie lżej wchodzi na obroty, a tym samym samochód, motocykl lepiej przyśpiesza i jest cichszy. Redukuje branie oleju od 50 - 90%. Stosuje się tylko raz na 80 - 130 tys. km! Nie ma jakościowych odpowiedników. W USA stosowany od 1989 roku, w Polsce od 2012 r. Toyota - Japonia (link:toyota.jp/after_service/car_care/yohin/engine_room/index.html) zaleca technologięSX6000 wymagającym klientom a Mazda zalecała do czasu nawiązania współpracy z Fordem. W 1991r. Mazda 787B właśnie z problematycznym silnikiem Wankla wygrała 24 godzinny wyścig Le Mans. Nie wierz „wszystkowiedzącym”, w Opiniach są telefony użytkowników, sam sprawdź, porozmawiaj. Nie daj się zmanipulować lobby paliwowemu, olejowemu, gdyż skuteczność tych środków szkodzi im interesom a oni Tobie. Sprawdź nas zanim ślepo im zaufasz! Info dla osób otwartych na wiedzę i postęp techniczny!
1 cze 18:19 | ocena: 53%
Liczba głosów:15
53%
47%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Waldi Użytkownik anonimowy
~Waldi :
No photo ~Waldi Użytkownik anonimowy
Szkoda że autor artykułu trochę wprowadza w błąd przważnie z wersją 7 osobową są z silnikiem 2,2 197/200 koni
Śrenie spalanie 8,4 l/100.Wiem co mówię jestem użytkownikiem Santa Fe od 4 lat.Cena z salonu jaką płaciłem sporo poniżej 200tyś
Ps.Zastanawiam się nad kupnem nowego Santa Fe
1 cze 16:55 | ocena: 79%
Liczba głosów:14
79%
21%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Piotr Użytkownik anonimowy
~Piotr :
No photo ~Piotr Użytkownik anonimowy
Samochód bardzo dobry - ale 20 tysięcy taniej można mieć KIA SORENTO w pełnej opcji, za to trochę większą od SANTA FE i wykonaną (wnętrze) z dużo miększych materiałów.
Ja osobiście kupiłem Kię, ale przy tak niewielkiej relatywnie różnicy w cenie to oczywiście rzecz gustu. Oba samochody niezawodne i bardzo dobre.
1 cze 18:36 | ocena: 67%
Liczba głosów:15
67%
33%
| odpowiedzi: 4
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~śmiech na sali Użytkownik anonimowy
~śmiech na sali :
No photo ~śmiech na sali Użytkownik anonimowy
Czy autor tego "obiektywnego" artykułu przynajmniej usiadł za kierownicą? Widział wykończenie wnętrza, użyte materiały, tandetne plastiki choćby środkowej konsoli???? W samochodzie za ponad 200 tysięcy?? SUV prawie premium??? Ordynarna reklama (bo nawet nie kryptoreklama) . Zewnętrzna stylistyka jeszcze ok, ale cała reszta i kosmiczna cena to już porażka
1 cze 18:41 | ocena: 52%
Liczba głosów:44
52%
48%
| odpowiedzi: 5
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~GT Użytkownik anonimowy
~GT
No photo ~GT Użytkownik anonimowy
do ~czeczot:
No photo ~czeczot Użytkownik anonimowy
31 maja 22:36 użytkownik ~czeczot napisał
Chójdaj Srantafee
Kup sobie wieśwagena.
1 cze 15:47 | ocena: 83%
Liczba głosów:23
83%
17%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Artur Użytkownik anonimowy
~Artur :
No photo ~Artur Użytkownik anonimowy
Przejechałem około 700km tym autem po przesiadce z Volvo XC60 i powiem tak- do 140km/h jest ok.nie jest to demon przyspieszenia ,ale to przecież nie jest auto sportowe-przyspieszenie akceptowalne, znacznie gorzej jest po przekroczeniu tej prędkości jeśli chodzi o układ kierowniczy ,auto staje się jakieś labilne trzeba co chwile korygować kierunek jazdy.Wiecie co? Zostaję przy Volvo.
4 cze 12:19 | ocena: 62%
Liczba głosów:13
38%
62%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Arti Użytkownik anonimowy
~Arti :
No photo ~Arti Użytkownik anonimowy
Kolo premium to nawet nie stalo. Auto wogole sie nie zbiera, maks predkosc to 190 z 4 osobami na pokładzie- niemiecka autostrada. Generalnie auto fajne, ale mi nie przypasowalo, taki krazownik na kolach.
2 cze 08:17 | ocena: 53%
Liczba głosów:17
47%
53%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Fabin Użytkownik anonimowy
~Fabin :
No photo ~Fabin Użytkownik anonimowy
Porównanie wygrywa Kodiaq. Zapomnieli napisać....
1 cze 10:19 | ocena: 62%
Liczba głosów:26
62%
38%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~as Użytkownik anonimowy
~as :
No photo ~as Użytkownik anonimowy
Tylny fotelik w sam raz dla Jarka:)
1 cze 17:23 | ocena: 61%
Liczba głosów:18
61%
39%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Prawda Użytkownik anonimowy
~Prawda
No photo ~Prawda Użytkownik anonimowy
do ~taka prawda:
No photo ~taka prawda Użytkownik anonimowy
1 cze 15:29 użytkownik ~taka prawda napisał
Santa FE I generacji - 2,0 diesel 4x4 - od zakupu do sprzedazy 200 tys, nic powtarzam nic sie nie zepsulo. Jedynie filtry , tarcze klocki kola.
Santa FE II generacj - 2,2 diesel 155 koni, 4x4. od zakupu do sprzedazy 380 tys. oprocz dwumasy nic kompletni
Taniej o 20 tysięcy tysięcy kupiłem Land Cruisera z silnikiem 2,8 i poważną wagą oraz możliwościami holowania.
Nie bardzo więc pasuje ten zachwyt do wygórowanej ceny hultaja.
Auto samo w sobie fajne ..jednak mocno przedrożone.
1 cze 17:54 | ocena: 64%
Liczba głosów:14
36%
64%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~premium Użytkownik anonimowy
~premium :
No photo ~premium Użytkownik anonimowy
A gdzie to prawie Premium? Chyba w tej cenie wyłącznie. Nikt nie powie serio ze Premium patrząc na te plastiki czy wygląd zewnętrzny. Napęd ledwie poprawny a zawieszenie rozlazłe. Dobrze że silniki są jakie są bo by kolka nie nadążały za autem
4 cze 20:09 | ocena: 67%
Liczba głosów:6
33%
67%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~tomy Użytkownik anonimowy
~tomy :
No photo ~tomy Użytkownik anonimowy
Wygląd OK. Byłem w salonie niby ładne auto ,ale plastiki porażka ! podobnie jak w Dacia ( tylko ta to inna liga) Szkoda a byłoby ok.
1 cze 21:16 | ocena: 56%
Liczba głosów:9
44%
56%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~wiem bo jeździłem tym Użytkownik anonimowy
~wiem bo jeździłem tym :
No photo ~wiem bo jeździłem tym Użytkownik anonimowy
Zabytek za ogromne pieniądze . Hyundai usiłuje w polsce sprzedać jako nowość to co na niemieckim rynku
jest od wielu lat i na tym poziomie relacji ceny do techniki jest już praktycznie nie sprzedawalne .
Ordynarny sponsorowany artykuł . Powinien być sprzedawany w muzeum a nie u dilerów .
6 cze 00:37 | ocena: 67%
Liczba głosów:3
33%
67%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~yhy Użytkownik anonimowy
~yhy :
No photo ~yhy Użytkownik anonimowy
200 tys za Hjundaja, i jeszcze z silnikiem diesla świat się kończy
1 cze 15:02 | ocena: 50%
Liczba głosów:30
50%
50%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~śmiech na sali Użytkownik anonimowy
~śmiech na sali
No photo ~śmiech na sali Użytkownik anonimowy
do ~lekkre:
No photo ~lekkre Użytkownik anonimowy
2 cze 07:50 użytkownik ~lekkre napisał
Czy u was w salonie skody już wszyscy zescie powariowali? Ostudz glowke chloptasiu bo wypowiadasz się w temacie w którym nic nie wiesz
Całkowicie nie trafiłeś z tą skodą. Akurat jestem zdeklarowanym antyskodziarzem. Nie zniżę się do Twego poziomu i nie będę walił do Ciebie epitetem na jaki zasługujesz. Wypowiedziałem się w temacie bo tak się składa, że mamy w firmie dwa santa fe i dokładnie wiem o czym mówię.
5 cze 19:43 | ocena: 100%
Liczba głosów:2
100%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Michał Użytkownik anonimowy
~Michał
No photo ~Michał Użytkownik anonimowy
do ~Motofun:
No photo ~Motofun Użytkownik anonimowy
1 cze 18:19 użytkownik ~Motofun napisał
Przedłuż trwałość silnika, skrzyni, dyferencjałów zadbaj o to co Ci jeszcze dobrze służy. Zmniejszając tarcie o 88% w silniku, turbinie, skrzyni biegów, dyferencjale w odniesieniu do samego tylko oleju wydłużamy 2 - 4 x ich trwałość i osiągamy przyrost 7
Mam już starszy model Santa Fe i więcej niż trochę kilometrów na zegarku i tylko same dobre rzeczy mogę powiedzieć o tych dodatkach! Oceny złe tu mnie zdziwiły bo 86 tys.km przejechałem i trzyma dalej parametry od czasu zalania. Pozdr. Santowców
2 cze 10:32 | ocena: 100%
Liczba głosów:4
100%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Danny Użytkownik anonimowy
~Danny :
No photo ~Danny Użytkownik anonimowy
Jędze takim od roku, przejechałem już 96 tys km i nie ma do czego się przyczepić
Spalanie średnie 70% autostrada 30 % miasto i boczne drogi na poziomie 8,8 L ON, wersja 2,2 litra ,to ze ma gracje słonia na rondzie i ciasnych drogach to fakt
1 cze 21:41 | ocena: 100%
Liczba głosów:2
100%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~erfq Użytkownik anonimowy
~erfq :
No photo ~erfq Użytkownik anonimowy
SUPER AUTO ALE BRAK OFERTY benzyniaka to porażka stulecia. Każdy, absolutnie każdy konkurent ma w ofercie coraz bardziej popularnego benzyniaka. A tutaj tylko szambo.... diesluch. Niech spadają... stąd brak sprzedaży
5 cze 12:01 | ocena: 50%
Liczba głosów:2
50%
50%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~gonzo Użytkownik anonimowy
~gonzo :
No photo ~gonzo Użytkownik anonimowy
A więc ja kupiłem Kia Sorento wyposażona we wszystko za 185 tys i choć oba modele są bliźniacze to wieksze sorento z ładniejszym wnętrzem do mnie przemówiło. Silnik pali 8,3l w mieszanym trybie !!
5 cze 20:35 | ocena: 100%
Liczba głosów:2
100%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Uranos Użytkownik anonimowy
~Uranos :
No photo ~Uranos Użytkownik anonimowy
Nie podoba mnie się. We współczesnych samochodach kokpity w większości są do niczego. Po co komu tyle przycisków na desce i kierownicy. Nikt tego nie używa. Mało czytelne i użyteczne.
5 cze 10:34 | ocena: 75%
Liczba głosów:4
25%
75%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~aaa Użytkownik anonimowy
~aaa :
No photo ~aaa Użytkownik anonimowy
Drogo i napęd bardzo słaby. 10,4 do setki przy takim silniku? Cała konkurencja jest dużo szybsza. Do tego spalanie bardzo wysokie, no i cena abstrakcyjna.
5 cze 09:47 | ocena: 75%
Liczba głosów:4
25%
75%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~KK Użytkownik anonimowy
~KK :
No photo ~KK Użytkownik anonimowy
Artykuł sponsorowany? KIA Sorento zasłonięte progi bardziej przemyślany bagażnik więcej miejsca i lepsze wykończenie silnik ten sam i też full wypas.
1 cze 19:58 | ocena: 60%
Liczba głosów:5
40%
60%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~lekkre Użytkownik anonimowy
~lekkre
No photo ~lekkre Użytkownik anonimowy
do ~śmiech na sali:
No photo ~śmiech na sali Użytkownik anonimowy
1 cze 18:41 użytkownik ~śmiech na sali napisał
Czy autor tego "obiektywnego" artykułu przynajmniej usiadł za kierownicą? Widział wykończenie wnętrza, użyte materiały, tandetne plastiki choćby środkowej konsoli???? W samochodzie za ponad 200 tysięcy?? SUV prawie premium??? Ordynarna reklama (bo nawet n
Czy u was w salonie skody już wszyscy zescie powariowali? Ostudz glowke chloptasiu bo wypowiadasz się w temacie w którym nic nie wiesz
2 cze 07:50 | ocena: 67%
Liczba głosów:3
67%
33%
| odpowiedzi: 2
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Onet.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.