Darmowe sprawdzenie VIN

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź Historię Pojazdu

CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.354.494.281.98
Średnio4.684.824.562.14
Najdrożej4.965.084.792.29
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet - na bogato

Komentarze (27)

Napisz komentarz
No photo
No photo ~lewak Użytkownik anonimowy
~lewak :
No photo ~lewak Użytkownik anonimowy
Suzuki nie miało nigdy wpadki z trwałością silników. Poza tym jest to firma, która specjalizuje się w budowie znakomitych małych i jednocześnie bardzo mocnych silników - do motocykli, łodzi i in. Silniki turbo nie kręcą się tak szybko jak wolnossące, wiec ich trwałość pewnie jest jeszcze większa. Jeśli miałbym wybrać mały doładowany silnik, to właśnie od Suzuki. Tym bardziej, że140 KM z silnika 1400 ccm to wcale nie tak dużo.
13 wrz 22:48 | ocena: 75%
Liczba głosów:8
75%
25%
| odpowiedzi: 6
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Motofun Użytkownik anonimowy
~Motofun :
No photo ~Motofun Użytkownik anonimowy
Gwarantowane, niższe spalanie każdego paliwa o 8-12% na przebieg 80-140 tys. km. Tarcie „pożera” moc! Poprzez zmniejszenie tarcia o 88% jak na samym tylko oleju w silniku, turbinie, skrzyni biegów, dyferencjale jest wyraźnie odczuwalny przyrost mocy jak i 2-4 razy wydłużamy trwałość tych podzespołów. Redukuje się branie oleju o 50-90%. Jest to możliwe dzięki technologi s x 6 0 0 0. p l dzięki której tworzy się polimerowa powłoka o najniższym współczynniku tarcia. W zimie do rozruchu potrzeba 20% mniej prądu. Silnik zdecydowanie lżej wchodzi na obroty a tym samym samochód, motocykl lepiej przyśpiesza i jest cichszy. Toyota -Japonia (link: toyota.jp/after_service/car_care/yohin/engine_room/index.html) zaleca S X 6 0 0 0 wymagającym klientom a Mazda oferowała do czasu nawiązania współpracy z Fordem! Efektywność silnika potwierdziła się zwycięstwem Mazdy 787B w 1991 r. właśnie z problematycznym silnikiem Wankla w wyścigu Le Mans 24. W Opiniach są telefony użytkowników, porozmawiaj, sam sprawdź. Nie daj się zmanipulować lobby olejowemu czy paliwowemu, producentom samochodów, gdyż skuteczność tych środków szkodzi im interesom a oni Tobie. Sprawdź nas zanim ślepo im zaufasz!
13 wrz 20:45 | ocena: 80%
Liczba głosów:5
20%
80%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Muniek Użytkownik anonimowy
~Muniek :
No photo ~Muniek Użytkownik anonimowy
Pokazujcie jak wyglądają te super booster jety po 200k km a nie nówki nie śmigane. Żyłowanie tych silników od kosiarek do mocy spotykanych niegdyś u dwólitrowców ... no po prostu z czymś to się wiąże. Benzyna do turbo musi być zaprojektowana do tego od samego początku. Nie wystarczy włoży turbinę, bo takie podejście skraca żywotność takiej wiertarki 2-3 krotnie.
13 wrz 16:53 | ocena: 56%
Liczba głosów:18
56%
44%
| odpowiedzi: 2
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~zbych Użytkownik anonimowy
~zbych
No photo ~zbych Użytkownik anonimowy
do ~Git:
No photo ~Git Użytkownik anonimowy
13 wrz 23:34 użytkownik ~Git napisał
100tys za takie coś? Teraz za tyle można dostać Peugeota 508 allure z dieslem 160kM
Za 90 tysięcy C4 grand picasso 130KM turbo benzynowy z akcesoriami na wypasie, przepastną kabiną, wielkim kufrem i komfortem dla 5 osób jak na kanapie w salonie. Z czym do ludzi... Ta Vitara może konkurować co najwyżej z małym Cactusem albo C3, które są znacznie tańsze i nieporównanie lepiej opracowane.
13 wrz 23:56 | ocena: 57%
Liczba głosów:7
57%
43%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~in vino ratio Użytkownik anonimowy
~in vino ratio :
No photo ~in vino ratio Użytkownik anonimowy
mam vitare 1,6 z 2015 pierwszy wypust. Ma najechane ponad 110 000 i nic się nie dzieje. Stosunek ceny do jakości jest na korzyść, jak się chce suzuki to trzeba się przyzwyczaić do tanich plastików i sztywnego zawieszenia. nie oszczędzam jej na dziurach i w terenie, zawieszenie sobie radzi i na razie nie stuka i nie piszczy. w sumie do polecenia auto a tych "jet"-ow to jakoś się obawiam, 120 kM wystarczy.
14 wrz 07:52 | ocena: 80%
Liczba głosów:5
80%
20%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~tomek Użytkownik anonimowy
~tomek :
No photo ~tomek Użytkownik anonimowy
samochód taki sobie a przód wygląda jakby był zabawkowy ,taka chińska zabawka z odpustowego straganu
13 wrz 19:34 | ocena: 67%
Liczba głosów:12
67%
33%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~slaby Użytkownik anonimowy
~slaby :
No photo ~slaby Użytkownik anonimowy
Nowa Vitara - jakość wykonania wnętrza koszmarne! Drzwi otwierają się tak jakby miały zamalowane zawiasy , z trudem , trzeba się siłować
13 wrz 18:01 | ocena: 62%
Liczba głosów:13
62%
38%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~ms Użytkownik anonimowy
~ms :
No photo ~ms Użytkownik anonimowy
Wole mojego 6 letniego lancera 1,8 wolnossący 144km na łańcuchu, 400-500tyś bez kompleksów i bez serwisów. Wada to 10 l po mieście ale za to zero awarii, nawet żarówka mi się nie spaliła, życzę wszystkim tak bezobsługowego wozidła.
13 wrz 20:45 | ocena: 67%
Liczba głosów:3
67%
33%
| odpowiedzi: 3
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~brzydall Użytkownik anonimowy
~brzydall :
No photo ~brzydall Użytkownik anonimowy
Z tylu to cos POmiedzy matizem a picanto:-))))..hahhahahaaaaaaaa
13 wrz 17:00 | ocena: 70%
Liczba głosów:10
30%
70%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Janusz Wiesiek Polak Użytkownik anonimowy
~Janusz Wiesiek Polak
No photo ~Janusz Wiesiek Polak Użytkownik anonimowy
do ~Muniek:
No photo ~Muniek Użytkownik anonimowy
13 wrz 16:53 użytkownik ~Muniek napisał
Pokazujcie jak wyglądają te super booster jety po 200k km a nie nówki nie śmigane. Żyłowanie tych silników od kosiarek do mocy spotykanych niegdyś u dwólitrowców ... no po prostu z czymś to się wiąże. Benzyna do turbo musi być zaprojektowana do tego od sa
co gorsza, jak uruchamiasz taki silniczek turbko w benzynce kręcąc filmik kamerką w twoim autku to kury w całej wsi przestajo się nieść, prawda?
13 wrz 19:47 | ocena: 100%
Liczba głosów:3
0%
100%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~tomek Użytkownik anonimowy
~tomek
No photo ~tomek Użytkownik anonimowy
do ~Muniek:
No photo ~Muniek Użytkownik anonimowy
13 wrz 16:53 użytkownik ~Muniek napisał
Pokazujcie jak wyglądają te super booster jety po 200k km a nie nówki nie śmigane. Żyłowanie tych silników od kosiarek do mocy spotykanych niegdyś u dwólitrowców ... no po prostu z czymś to się wiąże. Benzyna do turbo musi być zaprojektowana do tego od sa
a skąd ty wiesz kolego że ten własnie silnik nie był zaprojektowany od podstaw właśnie do turbo doładowania hm?
13 wrz 19:35 | ocena: 60%
Liczba głosów:5
60%
40%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~słoma z kaloszy Użytkownik anonimowy
~słoma z kaloszy
No photo ~słoma z kaloszy Użytkownik anonimowy
do ~ms:
No photo ~ms Użytkownik anonimowy
13 wrz 20:45 użytkownik ~ms napisał
Wole mojego 6 letniego lancera 1,8 wolnossący 144km na łańcuchu, 400-500tyś bez kompleksów i bez serwisów. Wada to 10 l po mieście ale za to zero awarii, nawet żarówka mi się nie spaliła, życzę wszystkim tak bezobsługowego wozidła.
Masz rację lancer przynajmniej fajnie wygląda, ma to coś i nie jest kolejnym wieśwagenem
13 wrz 20:57 | ocena: 50%
Liczba głosów:2
50%
50%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~porazka Użytkownik anonimowy
~porazka :
No photo ~porazka Użytkownik anonimowy
Ostatnio szukalem czegos mniejszego z napedem 4x4. Wszedlem do salonu Suzuki, wsiadlem do Vitary i szybciutko ucieklem. Takiego badziewnego plastiku takiego dziadostwa w srodku chyba jeszcze nie widzialem. Lapiac za klamke od srodka i probujac otworzyc drzwi mamy wrazenie ze caly plasitk ze drzwi zaraz odpadnie, faluje jak morze. Do tego srodkowa konsola te niby tandetne wstawki kolorowe, tapicerka zrobimy na mnie tak paskudne wrazenie ze zastanawiam sie czy wszyscy teraz maja tak marna jakosc czy tylko Suzuki tak robi. Dodam ze ogladalem srednia wersje wyposazenia z 4x4 , nie byl to golas.
14 wrz 09:05 | ocena: 100%
Liczba głosów:1
100%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Edd Użytkownik anonimowy
~Edd
No photo ~Edd Użytkownik anonimowy
do ~in vino ratio:
No photo ~in vino ratio Użytkownik anonimowy
14 wrz 07:52 użytkownik ~in vino ratio napisał
mam vitare 1,6 z 2015 pierwszy wypust. Ma najechane ponad 110 000 i nic się nie dzieje. Stosunek ceny do jakości jest na korzyść, jak się chce suzuki to trzeba się przyzwyczaić do tanich plastików i sztywnego zawieszenia. nie oszczędzam jej na dziurach i
Przejedź się jakimś samochodem zaprojektowanym z głową przez ludzi którzy się na tym znają, to zmienisz zdanie o zawieszeniu swojego Suzuki :)
14 wrz 08:54
Liczba głosów:0
0%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Edd Użytkownik anonimowy
~Edd
No photo ~Edd Użytkownik anonimowy
do ~tomek:
No photo ~tomek Użytkownik anonimowy
13 wrz 19:34 użytkownik ~tomek napisał
samochód taki sobie a przód wygląda jakby był zabawkowy ,taka chińska zabawka z odpustowego straganu
Samochody "na wygląd" kupują matołki. Bez urazy.
14 wrz 08:51
Liczba głosów:0
0%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Edd Użytkownik anonimowy
~Edd
No photo ~Edd Użytkownik anonimowy
do ~słoma z kaloszy:
No photo ~słoma z kaloszy Użytkownik anonimowy
13 wrz 20:57 użytkownik ~słoma z kaloszy napisał
Masz rację lancer przynajmniej fajnie wygląda, ma to coś i nie jest kolejnym wieśwagenem
Porównywanie Lancera do Vitary ma taki sam sens jak porównywanie autobusu do wywrotki. Przecież to zupełnie inne samochody!
14 wrz 08:49
Liczba głosów:0
0%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Edd Użytkownik anonimowy
~Edd
No photo ~Edd Użytkownik anonimowy
do ~kierowca:
No photo ~kierowca Użytkownik anonimowy
14 wrz 00:40 użytkownik ~kierowca napisał
Ale GV miała silnik 2,4 l. i moc 160 KM. Chyba że była jeszcze jakaś inna wersja.
No chyba wiem co mam :)
14 wrz 08:47
Liczba głosów:0
0%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~tykor Użytkownik anonimowy
~tykor
No photo ~tykor Użytkownik anonimowy
do ~kierowca:
No photo ~kierowca Użytkownik anonimowy
14 wrz 00:40 użytkownik ~kierowca napisał
Ale GV miała silnik 2,4 l. i moc 160 KM. Chyba że była jeszcze jakaś inna wersja.
Silnik 2,4 l wszedł dopiero później.Ja mam GV 2,7 V6-wersja USA-idzie jak burza ale w zimie to i 17-18l zeżre...
14 wrz 06:37
Liczba głosów:0
0%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~kierowca Użytkownik anonimowy
~kierowca
No photo ~kierowca Użytkownik anonimowy
do ~Edd:
No photo ~Edd Użytkownik anonimowy
14 wrz 00:19 użytkownik ~Edd napisał
GV 2.0 w benzynie (140KM) na trasie przy baaardzo spokojnej jeździe 90km/h można zejść do 8,5l/100km. Ale średnia latem nigdy mi nie zeszła poniżej 11l/100km. Zimą lepiej nie patrzeć na wskaźnik ;) To nie auto dla oszczędnych. A zagazować się nie da, bo s
Ale GV miała silnik 2,4 l. i moc 160 KM. Chyba że była jeszcze jakaś inna wersja.
14 wrz 00:40
Liczba głosów:0
0%
0%
| odpowiedzi: 2
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Edd Użytkownik anonimowy
~Edd
No photo ~Edd Użytkownik anonimowy
do ~kierowca:
No photo ~kierowca Użytkownik anonimowy
14 wrz 00:00 użytkownik ~kierowca napisał
A ile ta GV paliła ? Jak ją testowałem nową z salonu, to poniżej 10 l. nie schodziło przy spokojnej jeżdzie.
GV 2.0 w benzynie (140KM) na trasie przy baaardzo spokojnej jeździe 90km/h można zejść do 8,5l/100km. Ale średnia latem nigdy mi nie zeszła poniżej 11l/100km. Zimą lepiej nie patrzeć na wskaźnik ;) To nie auto dla oszczędnych. A zagazować się nie da, bo silnik się po 50 tysiącach rozsypie, o czym się już niejeden przekonał.
Auto terenowe stylizowane na osobówkę, nie do podróżowania. Na trasie jazda tym to raczej ciężkie doświadczenie. Źle się prowadzi i jest głośna powyżej 110km/h. Za to w terenie, nawet nie lekkim, pokazuje co potrafi. Nawet nie trzeba blokować CMR ani tym bardziej włączać reduktora. Po prostu jedzie po wszystkim, dopóki się na czymś nie zawiesi :)
14 wrz 00:19 | ocena: 50%
Liczba głosów:4
50%
50%
| odpowiedzi: 3
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~kierowca Użytkownik anonimowy
~kierowca
No photo ~kierowca Użytkownik anonimowy
do ~Edd:
No photo ~Edd Użytkownik anonimowy
13 wrz 23:50 użytkownik ~Edd napisał
Kłopotów z trwałością silników faktycznie nie było. Z kultura ich pracy - owszem. Silniki Suzuki jak nie wyją, to nie jadą.
Niestety za to jakość zaprojektowania zawieszenia i nadwozia w Suzuki zawsze była dość żałosna. Stuka, puka, trzeszczy. Szczególnie
A ile ta GV paliła ? Jak ją testowałem nową z salonu, to poniżej 10 l. nie schodziło przy spokojnej jeżdzie.
14 wrz 00:00
Liczba głosów:0
0%
0%
| odpowiedzi: 4
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Edd Użytkownik anonimowy
~Edd
No photo ~Edd Użytkownik anonimowy
do ~lewak:
No photo ~lewak Użytkownik anonimowy
13 wrz 22:48 użytkownik ~lewak napisał
Suzuki nie miało nigdy wpadki z trwałością silników. Poza tym jest to firma, która specjalizuje się w budowie znakomitych małych i jednocześnie bardzo mocnych silników - do motocykli, łodzi i in. Silniki turbo nie kręcą się tak szybko jak wolnossące, wie
Kłopotów z trwałością silników faktycznie nie było. Z kultura ich pracy - owszem. Silniki Suzuki jak nie wyją, to nie jadą.
Niestety za to jakość zaprojektowania zawieszenia i nadwozia w Suzuki zawsze była dość żałosna. Stuka, puka, trzeszczy. Szczególnie zimą. Coś co we współczesnych autach innych firm już od dawna nie występuje. Do tego Suzuki prowadzą się jak wozy drabiniaste. A przecież nie tylko po terenie się tym jeździ. Obecne Suzuki do terenu się wręcz nie nadają. Jeszcze tylko Jimny się ostał, potem ta marka się po prostu skończy. Z USA już się wycofali.
W każdym razie ja po GV już więcej nic tej marki nie kupię. GV przynajmniej się tym broni, że ma faktyczny porządny napęd 4x4. Ale tylko tym.
13 wrz 23:50 | ocena: 100%
Liczba głosów:1
0%
100%
| odpowiedzi: 5
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~kierowca Użytkownik anonimowy
~kierowca :
No photo ~kierowca Użytkownik anonimowy
Jak poprzednia Grand Vitara podobała mi się, tak ta nowa nie. Mankamentem starej Vitary było zbyt duża poliwożerność. Trzeba było coś zrobić z silnikiem i byłoby OK. Tej nowej już nie kupię.
13 wrz 23:45
Liczba głosów:0
0%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Edd Użytkownik anonimowy
~Edd
No photo ~Edd Użytkownik anonimowy
do ~slaby:
No photo ~slaby Użytkownik anonimowy
13 wrz 18:01 użytkownik ~slaby napisał
Nowa Vitara - jakość wykonania wnętrza koszmarne! Drzwi otwierają się tak jakby miały zamalowane zawiasy , z trudem , trzeba się siłować
Za to w poprzedniej Grand Vitarze same się zamykają, jak w lodówce :)
13 wrz 23:41
Liczba głosów:0
0%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Git Użytkownik anonimowy
~Git :
No photo ~Git Użytkownik anonimowy
100tys za takie coś? Teraz za tyle można dostać Peugeota 508 allure z dieslem 160kM
13 wrz 23:34 | ocena: 100%
Liczba głosów:3
100%
0%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Onet.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.