Hyundai Galloper - minusy
Po pierwsze, trochę za mało miejsca dla pasażerów (jak na gabaryty). Po drugie, zbyt małe pokrewieństwo z protoplastą, przez co trudniej o części zamienne. Błotniki, reflektory, elementy tapicerki - po te elementy często udawać się trzeba do ASO Hyundaia lub na szrot. Z drugiej strony po karoserii Gallopera nie rozpoznamy "staruszka", pełno tu modnych, plastikowych nakładek.
Hyundai Galloper - solidna technika, przyzwoita trwałość
Silnik 2.5 TD to już niemal wierna kopia jednostki Mitsubishi. Występował w dwóch wariantach: 88 lub 100 KM. Mocniejszy (choć i tak niezbyt dynamiczny) wyróżnia się głównie obecnością intercoolera w układzie dolotowym. Spalanie udaje się utrzymać na dobrym poziomie - nawet poniżej 10 l/100 km. Liczyć można na większą współzamienność części z Mitsubishi. Przestrzegać trzeba regularnej wymiany paska rozrządu oraz paska napędu wałków wyrównoważających (równocześnie!).