CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.254.424.051.89
Średnio4.584.694.322.10
Najdrożej4.794.954.592.34

Jaguar E-Pace - mały, ale z pazurem

14 lip, 11:54
Udostępnij
0
Skomentuj

Jaguar zaprezentował swojego kolejnego SUV-a. Już wkrótce do oferty dołączy mniejszy model E-Pace, mający za zadanie rywalizować np. z Audi Q3 czy BMW X1.

Jaguar nie jest już konserwatywną marką. W dzisiejszych czasach, by zwiększyć sprzedaż, trzeba mieć w gamie crossovery i SUV-y. Tego typu auta ciągle biją rekordy popularności. W związku z tym w 2016 roku brytyjska marka wprowadziła do SUV-a F-Pace, który został dobrze przyjęty przez rynki. Tera nadszedł czas na mniejszy model E-Pace i walkę o następnych klientów. To zrozumiałe, zwłaszcza, że Jaguar może korzystać z bogatego doświadczenia Land Rovera i Range Rovera, marek należących do tego samego koncernu.

E-Pace ma 4 395 mm długości, jednak rozstaw osi wynoszący 2 681 mm pozwolił na stworzenie całkiem przestronnego wnętrza i pojemnego bagażnika (577 l). W tym przypadku praktyczność połączono ze sportowym wyglądem. Projektanci nadwozia czerpali inspirację z coupe F-Type. Z muskularną sylwetką samochodu najlepiej współgrają opcjonalne, aż 21-calowe obręcze kół oraz wersja stylizacyjna R-Dynamic.

Jaguar E-Pace będzie oferowany z pięcioma silnikami (wszystkie dwulitrowe i doładowane). Do wyboru będą trzy jednostki wysokoprężne (150, 180 i 240 KM) oraz dwie benzynowe (250 i 300 KM). Na osiągi nie będzie można narzekać. Najsłabszy E-Pace przyspiesza od 0 do 100 km/h w 10, 7 s, a najmocniejszy - w zaledwie 6,4 s.

Tylko podstawowy benzyniak będzie dostępny z przednim napędem (4x4 w opcji). Reszta silników będzie seryjnie napędzać wszystkie cztery koła i zostanie wyposażona w automatyczną, dziewięciostopniową skrzynię biegów (z wyjątkiem 180-konnego diesla, którego również można sparować z manualną przekładnią). Układ Active Driveline ma możliwość różnicowania ilości momentu obrotowego przekazywanego na poszczególne koła, gwarantując optymalną stabilność i jednocześnie wrażenia z jazdy autem tylnonapędowym.

W Europie za wytwarzanie modelu E-Pace będzie odpowiedzialna austriacka firma Magna Steyr z siedzibą w Graz. W 2018 roku w tych samych zakładach rozpocznie się również produkcja Jaguara I-Pace z napędem elektrycznym. To efekt osiągnięcia przez brytyjskie fabryki niemal maksimum zdolności produkcyjnych. E-Pace będzie powstawał także w Chinach na potrzeby tamtejszego rynku.

Sprzedaż Jaguara E-Pace rozpocznie się zimą 2017 roku. Nowy model w Wielkiej Brytanii będzie kosztować przynajmniej 28 500 funtów.

Poleć
Udostępnij
0

Polecamy także:

gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: A w nim: porównaliśmy VW Amaroka i Nissana Navare NP300, testujemy używanego Land Rovera Discovery III oraz nową Kie Sportage. Wybraliśmy się też Jeepem Renegade na poszukiwanie tajnej broni, a w dziale sportowym Kuba Przygoński opowiada o debiucie w Rajdzie Dakar za kierownicą MINI.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze

No photo
No photo ~Khamsin Użytkownik anonimowy
~Khamsin :
No photo ~Khamsin Użytkownik anonimowy
A mógłby Pan, Panie redaktorze napisać z jakiego to doświadczenia Land Rovera i Range Rovera korzysta Jaguar w przypadku najnowszego swego modelu E-Pace? Dziwna to teza skoro jest po prostu na odwrót.
15 lip 02:29 | ocena: 50%
Liczba głosów:2
50%
50%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Jerzy Użytkownik anonimowy
~Jerzy :
No photo ~Jerzy Użytkownik anonimowy
Od paru miesięcy walczę aby nowy jaguar F-Pace nadawał sie do jazdy . Bardzo żałuje decyzji o zakupie tego auta . Nazywam go skunksem bo jest jakiś wyciek i w środku po prostu śmierdzi a dealer nie potrafi naprawić . Nie działają wszystkie CD . Sprawdzałem te same CD w Kia picanto - działa , Renault Twingo - działa , a Jaguar F-Pace nie działa . Zbiornik paliwa ( diesel ) mniejszy niz podają : nigdy nie zatankowałem więcej niz 52 l - czyli zasieg jak male auto benzynowe : po prostu oszustwo . Podczas jazdy czesto wszystko sie wylacza a to juz jest niebezpieczne . Owszem , ładne auto ale więcej godzin był w garażu niz jeździł . Poprzednio jeździłem Bmw X3 - auto po prostu można do jazdy , nic sie nie psuło i części natychmiast dostępne . W Jaguarze na części czeka sie tygodniami - Jeden dramat
24 lip 21:05
Liczba głosów:0
0%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~ten jaguar Użytkownik anonimowy
~ten jaguar :
No photo ~ten jaguar Użytkownik anonimowy
jest piekny
17 lip 01:33 | ocena: 100%
Liczba głosów:1
0%
100%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Jj Użytkownik anonimowy
~Jj :
No photo ~Jj Użytkownik anonimowy
Chętnie był go kupił
14 lip 15:29 | ocena: 100%
Liczba głosów:3
100%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Tomek Łódź Użytkownik anonimowy
~Tomek Łódź :
No photo ~Tomek Łódź Użytkownik anonimowy
Ciekawa propozycja. Z urody trochę podobny do Mazdy CX5. Czy to atut? Hymmmm... o gustach się nie rozmawia. Życzę powodzenia w sprzedaży. Miłego dnia
14 lip 12:42 | ocena: 100%
Liczba głosów:2
100%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej
Foto: Jaguar

Jaguar E-Pace

Już wkrótce do oferty dołączy mniejszy model E-Pace, mający za zadanie rywalizować np. z Audi Q3 czy BMW X1.

Jaguar E-Pace - mały, ale z pazurem (slajd 1 z 11)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego