Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Bild

Mitsubishi Pajero Canvas Top - cabriona szutry, błoto i kamienie

Choć podaż jest minimalna, to teoretycznie załóżmy, że macie wybór: unikajcie wczesnych roczników produkcji, lepiej wybierzcie późniejszy egzemplarz (od 1986/87 r.). W takim aucie będzie niższe ryzyko wystąpienia usterki skrzyni biegów lub silnika. W przypadku kierowców, którzy robią mniejsze przebiegi, w grę wchodzą także wersje benzynowe, ale należy pamiętać, że nie były one fabrycznie wyposażone w katalizator. Zniszczony brezent dachu nie musi wykluczać egzemplarza z zakupu, podobnie rdzawy stelaż. Jedno i drugie można stosunkowo łatwo odnowić.

Mitsubishi Pajero Canvas Top - cabrio na szutry, błoto i kamienie (slajd 11 z 11)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego