Darmowe sprawdzenie VIN

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź Historię Pojazdu

Nowe Suzuki Grand Vitara już w sprzedaży

29 paź 12 12:34

Przednia część nadwozia Suzuki Grand Vitara ma teraz dynamiczniejszą i masywniejszą stylistykę. Nowy grill z wyraźnie zaznaczonymi, poziomymi żebrami jednoznacznie sugeruje charakter i możliwości tego samochodu. Masywny przedni zderzak zapewnia o solidności konstrukcji Grand Vitary. W modelu tym zastosowano w szerszym zakresie tworzywo SSPP1 (Suzuki Super Polypropylene), które dzięki zmniejszonej masie jest bardziej przyjazne środowisku oraz zapewnia wyższą wierność koloru podczas lakierowania.

Udostępnij
0
Skomentuj
Nowe Suzuki Grand Vitara już w sprzedaży Nowe Suzuki Grand Vitara już w sprzedaży Foto: Auto Świat

Wygląd pojazdu dopełniają felgi aluminiowe standardowo oferowane dla wszystkich wersji modelowych (rozmiar 16” dla wersji 3-drzwiowej oraz 17” dla wersji 5-drzwiowej). Obie wersje nadwoziowe zyskały nowe materiały wykończeniowe. Zastosowana, wysokiej jakości tapicerka nadaje przyjemnego charakteru sportowemu wnętrzu a jednocześnie jest praktyczna.

Zobacz wszystko na temat

Nowe Suzuki Grand Vitara w salonach

Cennik detaliczny nowej Grand Vitary:wersja 3-drzwiowa- Grand Vitara 1.6 Comfort - 83 900 zł- Grand Vitara 2.4 Premium - 90 900 zł- Grand Vitara 2.4 A/T Premium - 100 900 zł

wersja 5-drzwiowa- Grand Vitara 2.4 Premium - 107 900 zł- Grand Vitara 2.4 A/T Premium - 117 900 zł

W ofercie jest dziewięć kolorów nadwozia, w tym dwa nowe odcienie brązu: Bison Brown Pearl Metallic oraz Gaia Bronze Pearl Metallic.

Gama modelowa Grand Vitary jest dostępna z dwoma benzynowymi wolnossącymi jednostkami napędowymi: silnik 4-cylindrowy 1.6 DOHC VVT (106 KM) oferowany wyłącznie dla wersji 3-drzwiowej oraz silnik 4-cylindrowy 2.4 DOHC VVT (166 lub 169 KM) DOHC VVT dostępny dla wersji 3- i 5-drzwiowej.

Nowa Grand Vitara oferuje wysoki poziom bezpieczeństwa dla kierowcy i pasażerów. Wszystkie wersję są wyposażone m.in. w 6 poduszek powietrznych (czołowe, boczne oraz kurtynowe), system ABS z EBD oraz wspomaganiem hamowania awaryjnego BAS, system stabilizacji toru jazdy ESP®2 wraz z kontrolą trakcji, belki wzmacniające w drzwiach bocznych, bezpieczny pedał hamulca (zapadający się w przypadku zderzenia czołowego). Grand Vitara otrzymała dodatkowo system „Brake Override”, zapewniający nadrzędność funkcji hamowania podczas jednoczesnego (przypadkowego) wciskania pedału przyspieszenia oraz hamulca.

Komfortową jazdę zapewnia bogate wyposażenie standardowe obejmujące m.in. system klimatyzacji automatycznej z elektronicznym sterowaniem, system audio z radioodtwarzaczem RDS/CD/MP3 wraz z przyciskami sterowania z koła kierownicy, podgrzewane fotele przednie, pakiet elektryczny dla lusterek zewnętrznych wraz z zamkiem centralnym, możliwość dowolnej konfiguracji przestrzeni bagażowej (dzielone, składane i odchylane oparcia oraz siedziska tylnej kanapy). Wersja wyposażenia Premium dla nadwozia 5-drziowego zawiera dodatkowo reflektory ksenonowe ze spryskiwaczami, system kluczyka elektronicznego, tempomat, rozbudowany system nagłośnienia oraz skórzaną kierownicę multifunkcyjną i przyciemniane szyby w tylnej części nadwozia.

Legendarny już model Suzuki Grand Vitara zadebiutował w Japonii w 1988 r. jako Escudo, który był pierwszym na świecie kompaktowym samochodem sportowo-użytkowym (SUV). Model ten cieszy się wciąż dużą popularnością dzięki oferowanym parametrom trakcyjnym, tj. stałemu napędowi na 4 koła z blokadą międzyosiowego mechanizmu różnicowego i przełożeniem redukcyjnym, w pełni niezależnemu zawieszeniu wszystkich kół oraz sztywnemu samonośnemu nadwoziu z wbudowaną konstrukcją ramową. Grand Vitara zapewnia nie tylko wyjątkowe możliwości jazdy w terenie, ale także komfort i przyjemność z codziennej jazdy podczas eksploatacji w mieście.

Poleć
Udostępnij
0
gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: A w nim: porównaliśmy VW Amaroka i Nissana Navare NP300, testujemy używanego Land Rovera Discovery III oraz nową Kie Sportage. Wybraliśmy się też Jeepem Renegade na poszukiwanie tajnej broni, a w dziale sportowym Kuba Przygoński opowiada o debiucie w Rajdzie Dakar za kierownicą MINI.

Komentując korzystasz z narzędzia Facebooka. Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników. Aby zgłosić naruszenie – kliknij w link „Zgłoś Facebookowi” przy wybranym poście. Regulamin i zasady obowiązujące na Facebooku znajdują się pod adresem https://www.facebook.com/policies

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej