Darmowe sprawdzenie VIN

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź Historię Pojazdu

Nowy Jeep Wrangler - zachowa swój charakter

2 lis 17 13:00

Wiemy już jak będzie wyglądać Jeep Wrangler czwartej generacji. Popularna amerykańska terenówka w nowym wydaniu nie będzie znacznie różnić się od poprzednika.

Udostępnij
0
Skomentuj

Brak rewolucji oznacza, że Wrangler zachowa swoje kanciaste nadwozie i charakterystyczny przód z okrągłymi reflektorami i oczywiście z siedmioszczelinowym grillem. Pozostawiono również zewnętrzne zawiasy drzwi, zapinki maski i masywne klamki. Ten model ma nadal być surowym autem z dużymi możliwościami terenowymi, a nie bulwarowym SUV-em. Nową generację najłatwiej będzie poznać po światłach LED do jazdy w dzień.

Wrangler nadal będzie bazował na ramie. Do wyboru będą dwie wersje nadwoziowe: pięciodrzwiowa i krótka, trzydrzwiowa (patrz galeria). Niestety, amerykański producent nie opublikował jeszcze zdjęć wnętrza samochodu...

Zagadką pozostaje też gama silnikowa. Ciekawe czy w Europie nadal będzie oferowany benzyniak V6, czy zastąpi go mniejsza, czterocylindrowa jednostka z turbodoładowaniem?

Premiera nowego Wranglera odbędzie się 29 listopada podczas salonu samochodowego w Los Angeles. Wtedy poznamy wszystkie informacje na temat nowej generacji kultowego modelu Jeepa. Sprzedaż auta w Europie rozpocznie się zapewne w drugiej połowie 2018 roku.

Poleć
Udostępnij
0

Polecamy także:

gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: A w nim: porównaliśmy VW Amaroka i Nissana Navare NP300, testujemy używanego Land Rovera Discovery III oraz nową Kie Sportage. Wybraliśmy się też Jeepem Renegade na poszukiwanie tajnej broni, a w dziale sportowym Kuba Przygoński opowiada o debiucie w Rajdzie Dakar za kierownicą MINI.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze (14)

No photo
No photo ~Jeepnięty Użytkownik anonimowy
~Jeepnięty
No photo ~Jeepnięty Użytkownik anonimowy
do ~Paweł:
No photo ~Paweł Użytkownik anonimowy
3 lis 17 09:23 użytkownik ~Paweł napisał
Wszystko pięknie,
tylko, że to teraz fiat...
a samochód ma jeździć, a nie odwiedzać serwis...
akurat po przejęciu Chryslera przez Fiata, czyli teraz jest FCA jakość się poprawiła :0) i Jeep dostał jedne z najlepszych silników diesla, Multijety 2. To są jedne z najmniej awaryjnych jednostek diesla w skali globu, więc poczytaj zanim palniesz gafę. Jakość wnętrza również uległa poprawie, wiem coś o tym bo mam Cheerokiego 2015.
Wcześniej Jeep to były twarde plastiki, skrzypiąca tapicerka itd. Miraż z Fiatem akurat wyszedł im na dobre :0)
3 lis 17 13:49 | ocena: 89%
Liczba głosów:28
89%
11%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~EdwardF1 Użytkownik anonimowy
~EdwardF1
No photo ~EdwardF1 Użytkownik anonimowy
do ~Ecofun:
No photo ~Ecofun Użytkownik anonimowy
4 lis 17 09:15 użytkownik ~Ecofun napisał
Jeżeli sam płacisz za paliwo, to będzie dla Ciebie ważne! Gwarantowane, niższe spalanie każdego paliwa o 8-12% na przebieg 80-140 tys. km. Tarcie „pożera” moc! Poprzez zmniejszenie tarcia o 88% jak na samym tylko oleju w silniku, turbinie, skrzyni biegów,
Żenujące, że w Chinach dążą do postępu a w Polsce grupa pseudo-mądrych walczy z niepodważalnym faktem, ale tymi nie należy się przejmować, ponieważ należą do Judaszowej mniejszości! Pekin w 2016 roku swoim rozporządzeniem wprowadziło S X 6 0 0 0. p l do pilotażowego przeprowadzenia badania w służbach miejskich, firmie autobusowej – 30 autobusów, TAXI! Stwierdzono, średnio mniejszą emisję spalin o 15%, CO2 o 17%. Mniejsze zużycie paliwa o 8% i oleju >50%. Wyniki trafiły już do odpowiedniego ministra w Rządzie Chin! Czy to nie najwyższy czas pomyśleć też o naszych Polskich miastach z gęstym powietrzem?
5 lis 17 09:06 | ocena: 100%
Liczba głosów:2
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Khamsin Użytkownik anonimowy
~Khamsin :
No photo ~Khamsin Użytkownik anonimowy
Czy to sprytny krok FCA? Pewnie tak ale na pewno tanie wyjście. Czy dobre? Na tym etapie raczej tak ale jak długo da się jechać "na ramie"? Zobaczymy, bo rzeczywiście na dwoje babka wróżyła, zwłaszcza biorąc pod uwagę image Wranglera jako bezpośredniego kontynuatora tego co stworzył klasyczny Jeep Bantama. To z pewnością bardzo pomaga!Jednak nie mniej w tej chwili już uznana konkurencja, stawia na nowoczesność, w której miejsca na coś tak archaicznego jak rama już nie ma. I pewnie wiedzą co robią. Ponieważ w świecie offroadu -panuje jednak powszechny pogląd, a uzasadniony jedynie tym, że brak wciąż prawdziwie terenowych samochodów z karoserią samonośną, poza Nivą co wzmocnione jest tym, iż wszystkie te miękkie SUV-y mają te pogardzane nadwozia samonośne, że brak ramy dyskwalifikuje samochód terenowy, chętnych na Wranglera według starego porządku jeszcze długo nie zabraknie. Wystarczy więc nadal produkować to samo, nieco tylko ulepszając czyli to co czynił Land Rover w przypadku Series 1-3 (88 i 109) a potem 90/110 i wreszcie Defendera czy Mercedes w przypadku G-Wagena przez lata. Ale to krótkowzroczne! Nie bez kozery tak bogaty koncern jak Daimler i mocno idący do przodu konglomerat JLR wybierają tą drogę jako oczywistą przyszłość. Po prostu, po 70 latach tej totalnie przestarzałej filozofii nie da się jej utrzymać na rynku cywilnej motoryzacji. Rama to przeżytek. Wiem, jak wielu tego nie rozumie zupełnie ale ruchy JLR i Mercedesa są tu czymś oczywistym. A FCA nie ma pieniędzy. Więc może wykorzystać (i skorzystać na tym) to swoje pozostanie w tyle. Ale, dalekosiężnie, to droga donikąd Oczywiście ciężko teraz powiedzieć jak ostatecznie będzie wyglądał nowy "samonośny" Defender czy G-Wagen w ciężkim terenie. "Obawiam" się jednak, że lepiej niż wcześniejsze konstrukcje ze sztywnymi mostami i ramami, które i tak potrafiły się zdeformować po "dłuższym skoku" jeśli kogoś poniosła prędkość w ciężkim terenie. Dla tych wszystkich offroad'owców co to się modlą do ramy mam pytanie. Jak są zbudowane te wszystkie wyczynowe terenówki na Dakkar etc.? Mają ramy czy może jednak samonośną strukturę karoserii? Przyszłość jest oczywista a Lada Niva była tu (cokolwiek z konieczności) absolutnym prekursorem. Pokazała, że można i wreszcie trzeba. Z bardzo wielu powodów, także tych nie-offroad-owych. Mam tylko nadzieję, że mój jasny przekaz nie będzie jednak zbyt skomplikowany dla twardogłowych. Piszę o tym nie pierwszy raz i jeśli kogoś ta tematyka interesuje może wyszukać tu starszy artykuł o Defenderze - "Land Rover Defender jako hybryda" i moje tam komentarze, gdzie jasno wykładam w czym rzecz. Proszę to potraktować edukacyjnie.
4 lis 17 11:08 | ocena: 80%
Liczba głosów:5
20%
80%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Przemek Użytkownik anonimowy
~Przemek :
No photo ~Przemek Użytkownik anonimowy
Mogę panu redaktorowi zdradzić jak będzie wyglądać środek. Zmienione drążki biegów, zmienione przyciski do otwierania szyb i ustawień nawiewów, zmienione radio, zmodernizowane zegary, poprawiona kierownica. Wygodniejsze siedzenia, lepiej obudowana rama. Dodatkowy rozsuwany dach.
3 lis 17 20:14 | ocena: 67%
Liczba głosów:3
67%
33%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~wex Użytkownik anonimowy
~wex :
No photo ~wex Użytkownik anonimowy
Ale po co kupować takie coś do miasta? Przecież to obojętne w czym będziemy stać w korku.Czy w Lamborghini czy w Jeepie,tak samo będziemy się denerwować(( https://ciekawostkixxx.blogspot.com ))
3 lis 17 14:13 | ocena: 67%
Liczba głosów:9
33%
67%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~z Chicago Użytkownik anonimowy
~z Chicago :
No photo ~z Chicago Użytkownik anonimowy
Jeepy dzięki Fiatowi, podniosły się jakościowo, a Cherokee nawet jest uważany za jeden z lepszych w swojej klasie. Koleżanka ma, prze 4 lata 100tyś mil nalatane i zero problemów, dodatkowo średnio 25mil z galona w 3.2 V6 więc oszczędnie.
4 lis 17 05:59 | ocena: 100%
Liczba głosów:3
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Jary Użytkownik anonimowy
~Jary
No photo ~Jary Użytkownik anonimowy
do ~wex:
No photo ~wex Użytkownik anonimowy
3 lis 17 14:13 użytkownik ~wex napisał
Ale po co kupować takie coś do miasta? Przecież to obojętne w czym będziemy stać w korku.Czy w Lamborghini czy w Jeepie,tak samo będziemy się denerwować(( https://ciekawostkixxx.blogspot.com/ ))
Po miastach powinniśmy jeździc autonomicznymi hulajnogami
3 lis 17 14:17 | ocena: 60%
Liczba głosów:5
60%
40%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~sygnalista Użytkownik anonimowy
~sygnalista :
No photo ~sygnalista Użytkownik anonimowy
i nie dajo do niego 1,3multijet? skandal!
3 lis 17 19:08 | ocena: 75%
Liczba głosów:4
75%
25%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~sdaf Użytkownik anonimowy
~sdaf :
No photo ~sdaf Użytkownik anonimowy
mogliby zrobic wersję bardziej komfortową
3 lis 17 14:37 | ocena: 67%
Liczba głosów:3
33%
67%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Ecofun Użytkownik anonimowy
~Ecofun :
No photo ~Ecofun Użytkownik anonimowy
Jeżeli sam płacisz za paliwo, to będzie dla Ciebie ważne! Gwarantowane, niższe spalanie każdego paliwa o 8-12% na przebieg 80-140 tys. km. Tarcie „pożera” moc! Poprzez zmniejszenie tarcia o 88% jak na samym tylko oleju w silniku, turbinie, skrzyni biegów, dyferencjale jest wyraźnie odczuwalny przyrost mocy jak i 2-4 razy wydłużamy trwałość tych podzespołów. Redukuje branie oleju o 50-90%. Jest to możliwe dzięki technologi s x 6 0 0 0.p l dzięki której tworzy się polimerowa powłoka o najniższym współczynniku tarcia. W zimie do rozruchu potrzeba 20% mniej prądu. Silnik zdecydowanie lżej wchodzi na obroty a tym samym samochód, motocykl lepiej przyśpiesza i jest cichszy. Toyota -Japonia (link: toyota.jp/after_service/car_care/yohin/engine_room/index.html) zaleca S X 6 0 0 0 wymagającym klientom a Mazda oferowała do czasu nawiązania współpracy z Fordem! Efektywność silnika potwierdziła się zwycięstwem Mazdy 787B w 1991 r. właśnie z problematycznym silnikiem Wankla w wyścigu Le Mans 24. W Opiniach są telefony użytkowników, porozmawiaj, sam sprawdź. Nie daj się zmanipulować lobby olejowemu czy paliwowemu, wcześniej producentom samochodów, gdyż skuteczność tych środków szkodzi im interesom a oni Tobie. Sprawdź nas zanim ślepo im zaufasz!
4 lis 17 09:15 | ocena: 83%
Liczba głosów:6
83%
17%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej