Darmowe sprawdzenie VIN

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź Historię Pojazdu

CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.354.494.281.98
Średnio4.684.824.562.14
Najdrożej4.965.084.792.29

Matiz jakiego jeszcze nie widziałeś - Quadix Buggy 1100 4x4

5 sty, 15:11
Udostępnij
0
Skomentuj

Ma teraz mocniejszy silnik i wygląd zbliżony do samochodu, a masa 770 kg i moc 64 KM gwarantują niezłą zabawę

To zadziwiające, że są pojazdy, za których kierownicą prędkość 50 km/h może wydawać się oszałamiająca! Jednym z nich na pewno jest Quadix Buggy. Ten pojazd prowadzi się jak klasyczny samochód terenowy z dołączanym napędem na wszystkie koła i blokadami osi. Jest jednak zdecydowanie głośniejszy i bardziej przewiewny, jeżeli nie mamy ochoty chować się za zniekształcającymi widok drzwiami wykonanymi z brezentu. Krótko mówiąc, lekki, ważący zaledwie 770 kg Buggy dudni niemiłosiernie, w przypadku testowanego przez nas egzemplarza jest to podkreślone sportowym wydechem z dźwiękiem w stylu enduro.

Jest lżejszy niż samochód, a jednocześnie nie tak chybotliwy jak quad. Chiński producent pojazdów „rozrywkowych” Xingyue modelem Buggy wpasował się w lukę na rynku. Rozwiązania konstrukcyjne zapożyczono z małego samochodu Chery QQ, czyli auta pod względem technicznym spokrewnionego z Daewoo, a później Chevroletem Matizem. Chery to po prostu lekko zmieniony optycznie Matiz. Tak bardzo podobny do oryginału, że koncern GM wszczął trwające jeszcze postępowanie o plagiat. „Znany jest nam klient, który zamontował do Quadixa skrzynię biegów z Matiza” – mówi Jörg Braun, dyrektor firmy Xingyue-Importers Quadix w Bambergu. W tym mieście dwunastoosobowa załoga, przed przekazaniem do sieci sprzedaży, gruntownie sprawdza i usuwa ewentualne niedoróbki oraz uzupełnia wyposażenie każdego sprowadzonego do Niemiec Quadixa.

Technicznei pojazd jest identyczny z Matizem, stylizacyjnie zaś z amerykańskim Jeepem. Przednia część nadwozia bezczelnie imituje Wranglera.

Przed trzema laty pierwszy raz spotkaliśmy się z modelem Quadix 800. Od tego czasu pojazd sporo się zmienił. Ma teraz cztery zamiast trzech cylindrów, 64 zamiast 50 koni, kokpit jak w samochodzie, wodoszczelną instalację audio firmy Clarion, klamki drzwi również od środka, oświetlenie LED, wysokiej jakości felgi aluminiowe Borbet i opony AT firmy Yokohama zamiast balonowych opon typowych dla quadów.

Quadixa można doposażyć do standardu komfortu samochodu osobowego. Niestety za wszystko trzeba dodatkowo zapłacić. Ogrzewanie to 689 euro, podgrzewanie siedzeń 249 euro, hardtop 499 euro, tył i boki zamykane drzwiami z brezentu 1199 euro, 66-litrowy zamykany schowek to kolejne 139 euro. Listę można wydłużyć. Jest droższy niż Suzuki Jimny, ale wizualnie i akustycznie – bardziej spektakularny.

Quadix Buggy 1100 4x4 Quadix Buggy 1100 4x4 Foto: Auto Bild

Ma też wyposażenie do jazdy w terenie (wyciągarka i blokady dyfrów obu osi są montowane seryjnie) i może być rejestrowany jako „ciągnik rolniczy lub leśny”. W Niemczech daje to sporo korzyści. Podatek od pojazdów mechanicznych jest niższy, nie musi spełniać rygorystycznych norm emisji spalin i wymogów technicznych. Przykładem jest belka świetlna nad ramą przedniej szyby, która jest w tym przypadku legalna i może być podłączona.

Pozytywne wrażenie robi zawieszenie Buggy. Podczas naszych jazd do zdjęć na terenie toru motocrossowego amortyzatory pracowały pod maksymalnym obciążeniem. Zniosły to bez najmniejszego uszczerbku, podobnie jak przeguby zawieszenia. Wiele jego elementów wymaga jednak częstego smarowania.

Według informacji importera klienci to prawie po połowie osoby szukające zastosowań użytkowych (można na nim mocować wszelkie akcesoria – od pługu śnieżnego do rozłupywarki do drewna) oraz szukające zabawy. W każdym przypadku poruszają się pojazdem, który przykuwa uwagę obserwatorów.

Quadix Buggy 1100 4x4 - dane techniczne

Silnik benzynowy R4
Pojemność 1083 cm3
Moc 64 KM/6000 obr.min
Maks. moment obr. 90 Nm/3500-4000 obr./min
Skrzynia biegów manualna, pięciobiegowa
Napęd 4x4 (na przednie koła stały, na tylne odłączany)
Prześwit 230 mm
Zawieszenie niezależne sprężyny (p/t)
Hamulce tarczowe (p/t)
Cena 15 803 euro
Poleć
Udostępnij
0

Polecamy także:

gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: A w nim: porównaliśmy VW Amaroka i Nissana Navare NP300, testujemy używanego Land Rovera Discovery III oraz nową Kie Sportage. Wybraliśmy się też Jeepem Renegade na poszukiwanie tajnej broni, a w dziale sportowym Kuba Przygoński opowiada o debiucie w Rajdzie Dakar za kierownicą MINI.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze

No photo
No photo ~Emilioo Użytkownik anonimowy
~Emilioo :
No photo ~Emilioo Użytkownik anonimowy
i nie wyłącze reklam nie potrzebuję oglądać was z reklamami upierdliwymi Blokowanie Reklam Jest Takie Dobre Tak Tak Tak
6 sty 09:32 | ocena: 94%
Liczba głosów:17
94%
6%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~ded Użytkownik anonimowy
~ded
No photo ~ded Użytkownik anonimowy
do ~mazdafan:
No photo ~mazdafan Użytkownik anonimowy
6 sty 14:53 użytkownik ~mazdafan napisał
A ja mam kochaną MAZDĘ 6 GH i nie oddam jej za nic na świecie ;-)
Rdza zabierze Ci ją bez pytania;)
6 sty 15:34 | ocena: 100%
Liczba głosów:5
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~DD Użytkownik anonimowy
~DD :
No photo ~DD Użytkownik anonimowy
Za tyle kasy chyba wolałbym zbudować własne buggy?
11 sty 11:02
Liczba głosów:0
0%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~mazdafan Użytkownik anonimowy
~mazdafan :
No photo ~mazdafan Użytkownik anonimowy
A ja mam kochaną MAZDĘ 6 GH i nie oddam jej za nic na świecie ;-)
6 sty 14:53 | ocena: 67%
Liczba głosów:6
33%
67%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Oj będzie się działo.... Użytkownik anonimowy
~Oj będzie się działo.... :
No photo ~Oj będzie się działo.... Użytkownik anonimowy
A do mnie już płynie zamówione : https://www.youtube.com
6 sty 11:04 | ocena: 60%
Liczba głosów:5
60%
40%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej
Foto: Auto Bild

Quadix Buggy 1100 4x4

Można nim ostro zaszaleć dzięki temu, że jest lżejszy niż samochód terenowy, ale jednocześnie nie tak wywrotny jak typowy quad.

Matiz jakiego jeszcze nie widziałeś - Quadix Buggy 1100 4x4 (slajd 1 z 12)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego