Darmowe sprawdzenie VIN

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź Historię Pojazdu

Range Rover Evoque Autobiography

26 lut 14 10:06

Land Rover wprowadził wersję wyposażenia Autobiography dla modelu Range Rover Evoque. Jednocześnie zadebiutowała mocniejsza odmiana Autobiography Dynamic z silnikiem o mocy 285 KM.

Udostępnij
0
Skomentuj

Wersje wyposażenia Autobiography i Autobiography Dynamic charakteryzują się bardziej agresywną stylizacją nadwozia, która podkreśla dynamikę auta. Zmieniono atrapę grilla, niższy jest przedni spoiler, przednie reflektory oraz tylne światła w technologii „jewel-like”. Nowością są także 20-calowe, kute obręcze ze stopów aluminium. Wersję Autobiography można łatwo rozpoznać po masywnym oznaczeniu na tylnej klapie oraz wlotach powietrza w przednich błotnikach.

Evoque Autobiography jest wyposażony w luksusową skórzaną tapicerkę w jednym z sześciu kolorów. Nabywcy odmiany Autobiography Dynamic będą mieli do wyboru wnętrze „Dynamic” lub tapicerkę skórzaną oraz cztery kolory wentylowanych foteli w wersji „Sport” lub „Premium”.

Nowością jest system Land Rover InControlTM Apps*. InControlTM Apps*. To pierwsze na świecie rozwiązanie tego typu, umożliwiające korzystanie z aplikacji na smartfona w samochodzie z zachowaniem oryginalnego interfejsu użytkownika i wszystkich funkcji. Wystarczy pobrać Land Rover InControlTM Apps na smartfon i podłączyć urządzenie do portu USB, aby obsługiwać aplikacje na ekranie dotykowym Range Rovera Evoque i uzyskać dostęp do nowych treści przy każdej aktualizacji aplikacji.

Wersja Autobiography jest dostępna ze znanymi silnikami: benzynowym o mocy 240 KM lub dieslem rozwijającym 190 KM. Obie wersje wyposażone są w napęd 4x4 oraz zapewniającą elastyczność i oszczędność paliwa, 9 stopniową automatyczną przekładnią ZF. W Autobiography Dynamic zamontowano 2-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy, którego moc i maksymalny moment obrotowy zwiększono do 285 KM i 400 Nm. Autobiography Dynamic ma także zmienioną charakterystykę wspomagania układu kierowniczego, którą dostrojono do zwiększonej mocy samochodu. Zawieszenie ma zmodyfikowaną geometrię, sztywniejsze sprężyny i adaptacyjne amortyzatory.

CZYTAJ WIĘCEJ:

Poleć
Udostępnij
0

Przeczytaj również:

gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: A w nim: porównaliśmy VW Amaroka i Nissana Navare NP300, testujemy używanego Land Rovera Discovery III oraz nową Kie Sportage. Wybraliśmy się też Jeepem Renegade na poszukiwanie tajnej broni, a w dziale sportowym Kuba Przygoński opowiada o debiucie w Rajdzie Dakar za kierownicą MINI.

Komentując korzystasz z narzędzia Facebooka. Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników. Aby zgłosić naruszenie – kliknij w link „Zgłoś Facebookowi” przy wybranym poście. Regulamin i zasady obowiązujące na Facebooku znajdują się pod adresem https://www.facebook.com/policies

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej