Foto: Andrzej Jedynak / Auto Świat

Foto: Auto Świat

Pierwsza jazda Suzuki Jimny IV

Wszystkie auta (przynajmniej na naszym rynku) będą miały napęd 4x4. Moment obrotowy stale przekazywany jest na tylną oś, kierowca decyduje kiedy dołączyć przednią. Ponieważ nie ma międzyosiowego dyferencjału z opcji 4x4 korzystać można tylko na luźnych nawierzchniach (szuter, śnieg). Każde auto ma też reduktor, a do podtrzymania trakcji są wykorzystywane hamulce (nowość w tym modelu).

Znowu mamy klasyczną dźwignię sterowania napędem!

Auto zachowało sztywne mosty z przodu i z tyłu.

Foto: Suzuki, Andrzej Jedynak / Auto Świat

Foto: Suzuki, Igor Kohutnicki / Suzuki

Suzuki Jimny IV - mały, ale twardziel (slajd 1 z 9)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego