Darmowe sprawdzenie VIN

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź Historię Pojazdu

CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.474.734.281.99
Średnio4.664.834.562.15
Najdrożej4.894.894.792.29

Test Suzuki SX4: teren mu niestraszny

22 lis 12 16:21
Udostępnij
0
Skomentuj
Test Suzuki SX4: teren mu niestraszny Test Suzuki SX4: teren mu niestraszny Foto: Auto Świat

Niewielkie rozmiary sprawiają, że Suzuki SX4 idealnie sprawdza się w mieście, a z napędem na wszystkie koła poradzi sobie także na niezbyt trudnych bezdrożach

Napęd 4x4 kojarzy się przede wszystkim z SUV-ami oraz wysokimi kosztami zakupu tego typu pojazdów. Jednak Suzuki SX4 udowadnia, że wcale nie trzeba wydawać astronomicznych sum, by cieszyć się jazdą z napędem na wszystkie koła.

Zobacz wszystko na temat

Teren mu niestraszny

Nadwozie

Test Suzuki SX4: teren mu niestraszny Test Suzuki SX4: teren mu niestraszny Foto: Auto Świat

Układ napędowy

Benzyniak o mocy 120 KM zapewnia niewielkiemu SX4 zadowalające osiągi. Trzeba jednak pamiętać, że ten silnik lubi wysokie obroty i tylko po ich osiągnięciu można liczyć na dobre przyspieszenie. Na szczęście nawet wtedy praca jednostki nie jest przesadnie głośna. Podczas testu samochód potrzebował w mieście około9 l/100 km. Takie zapotrzebowanie na paliwo jest akceptowalne, zwłaszcza że okazuje się niewiele wyższe w stosunku do obietnic producenta.

Układ Jezdny

Test Suzuki SX4: teren mu niestraszny Test Suzuki SX4: teren mu niestraszny Foto: Auto Świat

Koszty

Biorąc pod uwagę napęd na wszystkie koła i bogate wyposażenie, cena nie jest wygórowana, ale konkurencyjne modele potrafią kosztować mniej.

Poleć
Udostępnij
0
gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: A w nim: porównaliśmy VW Amaroka i Nissana Navare NP300, testujemy używanego Land Rovera Discovery III oraz nową Kie Sportage. Wybraliśmy się też Jeepem Renegade na poszukiwanie tajnej broni, a w dziale sportowym Kuba Przygoński opowiada o debiucie w Rajdzie Dakar za kierownicą MINI.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze

No photo
No photo ~. Użytkownik anonimowy
~. :
No photo ~. Użytkownik anonimowy
W moim bardzo często sie filtr cząstek stalych zapycha
6 gru 14 20:52
Liczba głosów:0
0%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~beni1 Użytkownik anonimowy
~beni1 :
No photo ~beni1 Użytkownik anonimowy
a jak wam sprawuje się filtr cząstek stałych
6 gru 14 20:33 | ocena: 100%
Liczba głosów:1
100%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~beni1 Użytkownik anonimowy
~beni1 :
No photo ~beni1 Użytkownik anonimowy
Mój 1,9 4x4
pali 6,3 w trasie w mieście 7,2
6 gru 14 20:29
Liczba głosów:0
0%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~astro Użytkownik anonimowy
~astro :
No photo ~astro Użytkownik anonimowy
spalanie itd Mój 1,6 4x4 pali około 8l/100, przy czym mocno depczę mu żeby poczuć dynamikę. Tzw. Ecodriving najczęściej kończy się w serwisie, bo świeci się kontrolka check engine - katalizator nie lubi oszczędzania paliwa. Ale generalnie się nie psuje, po prostu jest czuły na słabe polskie paliwo, które przy niskich obrotach silnika nie spala się jak należy. Po dobrym przegazowaniu kontrolka sama gaśnie.
Denerwujące są poskrzypywania plastików - po 5 latach nie powinny być słyszalne.
za to autko w terenie - i to wcale nie takim lekkim radzi sobie nad podziw dobrze. Przy oponach MudTerrain śmiga w błocie jak rasowa terenówka, tylko trzeba uważać, by nie przepalić sprzęgła. Podobnie ze śniegiem - przez kopne zaspy idzie jak burza i nie zdarzyło mi się utknąć a często jeżdżę po lasach dokarmiać zwierzynę. BMW X3 sąsiada to zabawka na bulwary...
Na mojej wioseczce pługi zimą pojawiają się około południa, więc muszę nieraz przetrzeć szlak żonie i sąsiadom, by dojechali jakoś do pracy... Tak więc 4x4 to dla mnie podstawa.
Bagażnik trochę mały ale z drugiej strony 2+1+pies mieścimy się bez problemu, nawet z walizkami. Za to nie każdy wózek wejdzie do kufra.
Zastanawiałem się nad wymianą na nowego SX, ale wersja 4x4 za 82 tyś to przegięcie... no i obniżony prześwit... żenada. Taka kopia kaszkaja... Problem w tym, że nie ma nic ciekawego - wszystkie suvy z awd ponad 80 tyś chodzą, a dacia to nie ta liga, nie mam zdrowia na ciągłe serwisy...
21 paź 13 22:31 | ocena: 100%
Liczba głosów:1
100%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~zbych Użytkownik anonimowy
~zbych :
No photo ~zbych Użytkownik anonimowy
sx4 moj pali srednio 6,3 w miescie 6.8 po trasie nawet 5,8
19 wrz 13 11:51
Liczba głosów:0
0%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej